Once again.

Ännu en gång bjöd San Francisco på en fantastisk helg :) åh vad jag älskar den staden! Har inte gjort allt för mycket sen i fredags kväll.

Blev tillfrågad om jag ville åka med ett tidigare flyg till SF (de hade varit dåligt väder där under dagen så alla flyg var försenade) även det flyg jag blev ombokad till blev ytterligare försenat och jag var vansinnig :P haha. Men när jag kom fram visade det sig att mitt orginal flyg var 2 timmar sent det också :) väl framme somnade jag gott. För att på lördagen bege mig till tågstationen där Elin och Matilda väntade på mig för att åka till Six Flags :)

Six flags är en nöjespark med gigantiska berg och dalbanor (stavas det så ?) åkte två sen blev jag Åksjuk och kräktes :( så jävla typiskt mig :P dagen var bra ändå, avslutade med en liknande Kolorado och blev dränkta. Haha!

Resterande av tiden har jag hängt med Justin och hans vän Diego :) har gått runt i stan, käkat glass, försökt göra pannkakor, ätit pizza, ätit Prinsesstårta men kanske framför allt skrattat!

Har haft en fantastiskt bra helg med fina vänner! Kollar redan på flyg inför nästa resa :) haha!

Om mindre än 4 veckor är jag på svensk mark, eller har varit och är på Egyptisk mark :)

Trackback
RSS 2.0