ny vecka, nya möjligheter

Då var det måndag igen. Vet inte om jag gillar eller ogillar måndagar, en sak är säker jag ogillar att gå upp på måndagar. Jag gick och la mig 22.30 igår, kors i taket, och ändå är jag så jävla trött idag. Förra veckan var hård, hoppas denna blir bättre :)

Har nog inga planer för veckan heller egentligen, mer än att plugga och köra Hanna till flygplatsen 05.30 på tisdag morgon och (glömde nästan bort) åka till SF på fredag :D och så borde jag nog packa klart min väska, tvätta allt som ska med hem till Sverige. Men vi får se hur det blir med det.

Jag börjar bli lite nervös över min semester som börjar nästa torsdag!! Det är snart. Ser fram emot det jättemycket men är ändå nervös av någon anledning. Tänk om jag älskar Sverige så mycket (helt plötsligt) att jag vill stanna där? Risken för det är minimal men den finns ju alltid.

Nä nu ska jag sluta spekulera i något som jag aldrig kommer bli klokare på :P vad framtiden har att erbjuda får vi helt enkelt se!

Idag ska jag plugga (S ska till skolan), köpa biljetter till Rihanna i april 2013, leka i en park och äta den sista middagen får det här året (iaf, låter mindre ledsamt om jag säger så) med Hanna! :(

Hoppas ni haft en bra måndag, jag ska göra mitt bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0