weekend - Fantastic or not?

Igår åkte jag och Emelie till Göteborg för att käka med några av hennes vänner. Mycket trevligt, vi tog en buss hem 02.38 (!) tröttare än tröttast. Mycket tjafs på bussen hem, inte mellan oss utan mellan de andra puckona på bussen! Galen blev jag, vi kom hem efter en KALL promenad från bussen. Somnade som en stock, vaknade tidigt imorse, och var förkyld :(

Idag stod det födelsedags kalas, plugg och solsidan tradition på schemat :D kalaset var jätte trevligt! Nu sitter jag i mitt andra hem här i Sverige, hos Emelie och Linus, och kollar på tv. Väntar på Beck :)

Pluggningen blev klar, hoppas verkligen att det blev godkänt :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0