söndags morgon.

Det bästa med att jobba tidigt en lördag och söndag är att jag måste sova tidigt kvällen innan. Jag kan alltså inte spendera alla mina pengar på en meningslös utekväll eller vakna upp dagen efter och må som man förtjänar. Jag mår toppen varje lördag och söndagsmorgonen även om klockan ringer 5.20 och 6.20 :)
Jag vet inte om jag kommer vara lika uppåt på fredag när jag gått upp tidigt sju mornar i rad. Haha!

Igår kväll fick jag äntligen tummen ur och bokade biljetter till Skåne nästa helg :) ska träffa mina kära valrossar igen, äntligen!!!

Ha en grym söndag, och må som ni förtjänar allihop! ;)


Kommentarer
Postat av: Justin Sane

such are the nice things I never hear... enjoy vår älskade Skåne då ;)

Svar: You'll enjoy it this weekend too! :) You're coming with me, right?
juliakjellberg.blogg.se

2012-11-25 @ 11:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0