Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen, eller kanske till och med innan tuppen. Klockan ringde 01.52 imorse och nu sitter jag ute på flygplatsen och väntar på planet. Det är kallt och jag längtar hem till min säng redan.

Imorse när jag kom till jobbet såg jag att det nya konst projektet här ute har dragit igång för fullt. De ska ha olika teman i olika hallar och dig var det Ankomsthallen som fått sig ett lyft, jag tror temat var höst, och numera står det ett antal "björkar" uppsatta runt om i hallen. Det såg ut som om de har använt sig av riktigt björkstammar och så har de gjort vita löv av filt. Det såg bättre ut än vad jag hade förväntat mig :) bra jobbat Landvetter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0