lycklig som ett litet barn

Dagen på jobbet idag var fantastisk! Det gör så himla mycket med vilka som jobbar ute vid planet, idag var alla toppen. Jag hjälpte till att lasta lite väskor, pratade en massa med lastarna men inte nog med det jag fick vara med att pusha planet. För er som inte vet vad det innebär så är det när man kör ut planet från gaten till start/landningsbanan, det är en sk push back som gör jobbet, en bil som ser ut som en gaffel som lyfter upp planet och kör ut det! Åh va jag tycker det är roligt att lära mig nya saker och att lastarna vill lära mig :D

Sa jag att jag älskar mitt jobb? Inte?! Det gör jag!!! Iaf när lastarna är trevliga och sociala! :)

Tack Martin, you made My day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0