The sun is gone.

Fan, jag tror sommaren är över :( minns knappt hur bra/dålig den har varit. Förra veckan är det enda som jag räknar som sommar, och det var fantastiskt. Idag har temperaturen sjunkit från 35 till 19. Va fan??!?

Helgen har varit bra :) i fredags var vi som sagt på bio. I lördags var jag på basket efter att har kollat på när de andra spelade tennis. Efter basketen fick jag skynda mig hem för att byta om då utgång stod på schemat. Vi (Matt, Jenny och Jag) gick först till en bar och sen till en klubb. Klubben kunde vi ha struntat i, när klockan var 03.15 gav jag och Matt upp och fick med oss Jenny hem. Fy fan va trött jag var när ja kom hem!

Igår slappade vi hela dagen :) skönt.

Idag är jag trött och känner mig inte helt okej. Hoppas den känslan försvinner snart!

Ha en fantastisk dag kära bloggläsare!

Trackback
RSS 2.0