Sea-Tac - cant describe how much I love you!

Sea-Tac är Seattles flygplats, och jag älskar den. Kanske älskar alla flygplatsen (utom möjligtvis Kairos) och detta för att det oftast betyder semester eller att man har skaffat sig nya minnen! Denna gång betyder det semester, sitter i gaten och väntar på att få gå ombord på planet, ett plan som inte har landat här än. Förhoppningsvis landar jag 21.15 (lokal tid) ikväll i San Francisco. Hinner nog inte med så mycket ikväll mer än hänga med mina vänner. Men det är inte illa det, jag klagar inte! Imorgon är schemat fullspäckat. Jag ska träffa Elin (som flyttade till SF för 5 månader sen och vi har inte setts sen dess) & Matilda (som flyttade dit för 3 månader sen kanske)! Och så ska jag tatuera mig, modet har kommit tillbaka och nu är det dags för mig att gadda mig lite igen! (förlåt mamma och pappa, lovar att jag kommer kunna dölja den) Ja det kanske kommer eka tomt i bloggen tills på måndag, med undantag för ett foto på tatueringen imorgon :) Ha en fantastisk helg, det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0