Godmorgon alla tröttmössor!

Idag är jag extremt trött, igår kväll satt jag nämligen upp (som tidigare berättat) för att få tag i Sigrid. Det lyckades jag inte med, trots att jag försökte tills klockan var strax efter halv 2 på natten :(

Jag bestämde då för att skicka ett mail till skolan och komma om de har någon lösning på problemet. Det hade de :) en man vid namn Mats räddade min pluggning denna termin :) tydligen har skolan en av böckerna (den viktigaste, skrev först den mest viktiga, nu har svengelskan tagit mig till en ny nivå) uppladdad på internet. Så jag kan använda mig av den :D så på måndag smäller det, då blir jag student igen. Och oj vad mycket grejer jag har att göra innan dess, vill inte ens tänka på det!

S sover fortf så jag passar på att vila på soffan :) vi är ensamma hemma då J och K var tvungna att åka tidigt till jobbet imorse!

Nu ska jag käka lite pannkakor, hörs senare.

Puss

Trackback
RSS 2.0