först bio nu film

Dagen har varit fantastisk. S och jag åkte till poolen tidigt imorse och på vägen köpte jag en världskarta (äntligen) solade och plaskade tills det var dags för S att vila, han somnade som en stock medans jag pratade med våra "tank" gäster och hoppsan så var klockan 17 och jag slutade :) glömde nästan berätta att jag idag varit en fantastisk au pair. Bjöd S på Ben & Jerrys glass efter poolen :) tänk vad lite som gör hans dag. och min, för är han på bra humör är jag det. Glada barn, glada föräldr... Nej au pairer :D

Victoria och Matt kom hit efter en stund och vi snackade lite med våra grannar, jag ska va husvakt nästa vecka, innan vi åkte och köpte mat. Jag bestämde mig för att göra dagens goda gärning och köpa en hamburgare åt en av de hemlösa (den enda jag ger pengar/mat) han hade dock redan ätit men blev glad över läsken jag köpte till honom :) efter maten åkte vi och käkade glass på Molly Moons, som är mitt och gruvans ställe när hon kommer hit :)

Efter detta var det dags för bio, the bourne legacy. Mycket bra film, väl värt 11$

Nu är klockan 01.55 och jag borde sova men det struntar jag i idag. Det är ju helg och jag kan sova länge imorgon. Jag kollar istället för att sova på film, idag bjuds det på en klassiker. Singin' in the rain :)

Godmorgon Sverige, Godnatt USA! (dock inte mig, än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0