älskade sol, lämna mig aldrig!

Igår och idag har solen skinit och det har varit jättevarmt! Om jag är nöjd är väl en dum fråga. Har haft den bästa helgen på länge i Seattle (trots sjuk allergi) i fredags när jag lämnade av min familj på flygplatsen åkte jag hem till Victoria och kollade in hennes nya hus, på kvällen åt vi middag med hennes värdfamilj och deras vänner innan vi åkte hem och kollade på Being John Malcovich (?) som är en av de sämsta filmerna jag sett, men det är en annan historia.

På lördagen åkte vi hem till mig och solade med Jenny och Matt innan det var dags att tagga Nicki Minaj! :D grym spelning även om det var mycket märkliga människor där och jag kan typ 2 av hennes låtar :) men det börjar bli min grej, att gå på konsert och inte kunna en enda låt. Haha! Kom hem vid midnatt efter att ha missat bussen. Vi gjorde då smoothie innan vi kollade på youtube klipp! :)

Imorse ringde klockan 07.02 för att det var dags för basket final i OS2012! Grym final, grymt spel, USA är utan tvekan värdiga vinnare med Bryant, Durant och James i topp! :) åh vad jag älskar basket.

Dagen har spenderats i solen med fina vänner. Vi hyrde även en trampebåt :) grymt skoj! :) nu ska jag njuta av de sista minuterna av sol innan vi ska kolla på film!

En dag som denna älskar jag Seattle och livet - lite mer än vanligt! Tack för en fantastisk helg, speciellt Jenny med sin fantastiska dialekt, Matt med sina donuts, Victoria för allt och så ett extra tack till Björn Gustavsson och flickan på russinpaketen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0