Homesick

I never thought this day would come, or at least not this soon. I'm homesick, like a lot! It's a good feeling I guess but I hate it, I don't wanna be homesick and definitely not after one month... 

If it will be like this all summer, I will be crazy after half the season. I know I always say I don't like Sweden and that I don't like being there but there's clearly something that I miss about it. 

The best thing would be to move Sweden to a warmer place, then I would definitely love Sweden! 




Kommentarer
Postat av: Jennifer i München

Letade upp ett gammalt inlägg där jag skrivit lite om hemlängtan... http://jennifersandstrom.se/2013/09/17/vad-gor-man-at-hemlangtan/

Kram på dig!

Svar: Taaack bästa du!!!
juliakjellberg.blogg.se

2014-05-13 @ 12:44:03
URL: http://jennifersandstrom.se
Postat av: victoria

finis! vet hur det känns och vet att du klarar dig igenom det. tänker inte ge tips på hur du övervinner hemlängtan för jag tror du har rätt bra koll :) frågan är bara om det är värt det? vill inte att du ska komma hem och känna att det här ändå inte var för dig i år. eller att rhodos inte var platsen för dig. det är ditt liv och du kan avbryta närhelst du vill! puss!

Svar: ❤️ bästa du!!! Rhodos är absolut platsen för mig ;) haha! Men som du säger är det kanske inte värt det. Men man har sina perioder med hemlängtan. Jag ska kämpa vidare och fortsätter det va jobbigt får jag ta mig en funderare. Puss!!!
juliakjellberg.blogg.se

2014-05-14 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0