saknad.

Jag sitter hos mormor och kollar på gamla kort. Kort från när jag var liten och min älskade morfar var min allra bästa vän!

Jag minns honom som om det var igår. Jag minns alla telefonsamtal (de enda jag ringde när jag var liten var till honom), jag minns hur du stoppade pipan och jag fick hjälpa till, jag minns hur vi lekte affär och jag minns hur vi, när jag tjatade riktigt mycket, traskade upp på vinden och kollade på alla gamla grejer, jag minns hur jag satt och kollade på när du skruvade med din gamla PV, jag minns dina träskor, dina flanellskjortor och jag minns ditt fantastiskt skratt!

Morfar jag saknar dig så det gör ont, kan du inte bara komma tillbaka?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/448384/images/2013/pic_50ec0b6fddf2b342d5cff8b5.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Stefan

Det var tider dä.

2013-01-08 @ 19:23:43
URL: http://juliakjellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0