nu är det nära.

nu är det mindre än en timma tills vi ska åka till flygplatsen. och det är 4 timmar tills mitt flyg går! Hur gick det så fort, det känns som det var igår jag räknade ut att om typ 12 veckor ska jag åka hem. 
 
Jag får mer och mer panik över att jag faktiskt ska åka hem, att jag ska spendera 26 (!) dagar i marks kommun, att jag inte kommer träffa mina vänner här i USA, att jag kommer behöva prata svenska hela tiden! men jag ser även fram emot det, jättemycket. för alla nackdelar kan vändas till en fördel, jag kommer få spendera hela 26 dagar hemma i mitt älskade Örby, jag kommer få träffa mina fina vänner hemma i Sverige massor och jag kommer få prata svenska hela tiden och inte oroa mig över att inte förstå :P 
 
Imorgon ses vi Sverige, jag har saknat dig! massor. även om jag ogillar att erkänna det. saknaden har dessutom blivit större och större för varje dag som gått. och imorgon är jag där, helt ofattbart! 
 
Hör av mig när jag är hemma, PUSS! 
 
USA, I'll miss you! Wifey I'll miss you and Justin I'll miss you! 

Kommentarer
Postat av: wifey

have a safe flight! I miss yoou :)

2012-09-28 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0