fotboll som är så roligt :D

Jag minns inte så noga om jag gillade fotbollsträningarna när jag var liten, men jag skulle älska det om jag fick spela fotboll nu :D S spelar fotboll varje torsdag morgon, jag försöker varje gång ha tillräckligt med mod för att fråga om det finns lag för vuxna här också :) har inte kommit så långt än. Spelar lite med S och hans tränare innan träningen börjar, det håller mitt fotbollsintresse vid liv :)

S hatar fotboll, det är verkligen inte hans grej. Jag försöker verkligen få honom att förstå fäder roliga i fotboll, men han skiter i det mesta och sitter i ett hörn och funderar som någon annan jäkla pensionär! Det är synd. Han behöver lite aktiviteter, och framförallt behöver han leka med andra barn!

Jag hoppas att jag kan lyckas med detta, vill verkligen att han ska tycka om fotboll. Iaf lite!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0