Tänkte att det borde ske en förändring snart.

Läste på Elaines blogg att hon har satt upp typ 10 mål/saker hon skulle göra denna veckan. Det tyckte jag var en fantastiskt bra ide så det ska jag också göra.

 

1. Skicka 4 vykort till några jag vanligtvis inte skickar till :)

2. Gå på promenad varje dag, i minst 45 minuter

3. Visa mina vänner att jag uppskattar de!

4. Försöka att se allt som händer med en positiv inställning, det finns ju trots allt en anledning till att det sker.

5. Boka flygbiljetter till SF (ja jag ska dit igen i slutet av augusti)

6. Laga middag minst en dag

7. Ha en sockerfri vecka (kan bli det jävligaste)

8. Städa mitt rum och byta lakan (på fredag)

9. Hälsa på ALLA jag möter på gatan.

10. Ha en FANTASTISK helg med Sara :D JAAA jag ska få besök.

 

 

Hoppas jag klarar det :) ska skriva de på en lapp och sätta på min dörr tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Mycket bra lista.

Svar: visst är den? :) vykorten liggen pa ladan redan.
juliakjellberg.blogg.se

2012-07-17 @ 06:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0