sol och blå himmel

 
 
dagen har varit väldigt relaxed (hittar inte det svenska ordet) och jag känner mig som en ny människa, dock med sjuk allergi, haha! det finns en hund och en katt här i huset och jag känner av det. Men inte värre än att jag överlever. Har hört att om man utsätter sig för sina allergier så kan de gå över. Och jag tror det verkar funka, jag har ätit lite nötter varje dag den senaste veckan och har inte kännt av det alls :) Det gillas, här ska allergiutsättas. kan man säga så?
 
nu på kvällen efter middagen så tog jag mig en promenad. en timma blev det innan jag hittade hem till huset igen. haha. ska försöka mig på att jogga lite imorgon kväll om jag orkar. morgondagen kommer nog mestadels bestå av fotboll, KOM IGEN NU ITALIEN!!!! sen ska jag nog till poolen som ligger 2 block bort och bada lite :) skönt. om inte så ska jag nog till floden och plaska med barnen.
 
Nä nu måste jag läsa vidare, nästan död man, jättebra bok, den borde ni alla läsa :)
 
Bjuder på en bild som visar hur varmt och skönt jag har det. 33 grader kl 22 på kvällen, jag ska inte klaga :)
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Klagar du på värmen så skickar jag dej till Alaska

Svar: Pappa Jag lovar att inte klaga på värmen :)
juliakjellberg.blogg.se

2012-07-01 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0