fantastiskt

min helg har varit helt fantastisk. har umgåtts non stop med mina vänner, så det kan väl inte bli annat än fantastiskt?
 
I fredags efter jag slutade jobba tog jag bussen till Taco del Mar (som är min och Victorias nya favorit restaurang) och åt middag innan vi tog bussen hem till mig igen för att kolla på OS invigningen. Jag hade innan invigningen läst massa skit om den både i svensk och amrikansk press, men jag älskade varenda sekund och måste nog säga att jag tycker detta är den bästa invigningen någonsin (iaf av de jag har sett) När mina vänner åkte hem kollade jag klart på en film som jag har försökt kolla klart på i 1,5 vecka. ÄNTLIGEN! (once upon a time in the west - helt okej film men 3 (!) timmar lång)
 
I lördags morse städade jag lite innan min värdpappa körde ner mig till sjön där jag mötte upp Victoria och Aleah (?) en tjej i Victorias teckenspråksklass. vi drack lite kaffe (de gjorde) och sen åt vi lunch innan jag åkte hem och kollade OS :) Åhh vad jag älskar att det är sport på TVn 24/7. på eftermiddagen/kvällen åkte vi till hanna och lagade massor med mat. gott som fan! efter maten kom vinflaskorna fram och vi dansade drack vin skrattade och tog bilder hela natten lång. Nej inte hela. jag somnade vid 12.30 tror jag, helt död.
 
Imorse gjorde Hanna french toast (som jag på Victorias blogg heter fattiga riddare) och pannkakor, så jäkla gott var det iaf. Åt massor innan vi åkte till sjön för att sola och spela tennis. jag höll mig dock till att sola och bada i sjön :) sen var det dags för lunch innan vi åkte till stranden! åhh solen har skinit hela dagen, såååå fantastiskt bra!
 
Tack för en toppen helg mina fina vänner! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0