Thanks Felle - you made my day!

idag dök det upp ett grönt kuvert vid dörren. Åhh jag gillar de gröna paketen, då vet jag att de är till mig utan att behöva läsa på adressaten :) Idag dök ett paket upp som jag inte hade en aning om, otroligt roligt! Tack Felle, du har räddat min dag vecka och kanske tom månad (tills det att pappa kommer hit med ett lass svenska grejer) i paketet låg det lösgodis, kexchoklad, ahlgrens bilar och det bästa av allt ett kort från min fina vän! :) snart ses vi och det kommer bli fantastiskt. jag lääängtar!

igår hade vi en jobbig dag från start till slut. lillkillen vaknade på fel sida och mamma dök upp. jag vet hur jag var så kommer inte kommentera det! inte nog med detta så lyckades han häfta sig (med en häftapparat) i pekfingrarna. jag fick dra ur häftklammern (heter det så) ur fingrarna på honom. det var en tårfylld, blodig och tinitus varnande stund. (om jag inte får hörselproblem efter 2 år här får jag det aldrig)

jag har även idag lagt fram en förfrågan (väldigt fint) om jag kan få va ledig den 9 april. det ser ljust ut och kan jag va ledig då blir det en helg i Vegas och ett kärt återseende med mina kusiner M och N och deras föräldrar Keken och Katrin :) Håll era tummar, jag får svar om drygt en vecka och då bokar jag biljetterna ifall allt går som jag vill :)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0