julstämning

Jag brukar aldrig få julstämning innna på julafton och att baka pepparkakor, lussebullar och sånt trams är meningslöst enligt mig. (I vanliga fall). Men inte iår inte. Jag har fått julfnatt, och älskar det, i helgen bakade jag och mamma lussebullar utan saffran och nu kl 10.15 står nästa deg, med saffran, på jäsning. Innan detta på morgonkvisten har jag lyckats baka pepparkakor. Allt detta trots att jag varit vaken från 02.00 och jobbat lite på morgonkvisten. Jag blir inte ens trött. Inte nu iaf, vi får väl se hur det är med mig ikväll. Tur att jag har sovmorogn imorgon. 
 
När lussebullarna är klara ska jag försöka få fram mina tomtar och hänga upp någon form av stjärna i mitt rum, har inte hunnit med detta innan. 
 
Nä måste baka lite nu, vi höres. 
 
PUSS! 
 
And yes, Kjellberg grabbed her life! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ser smaskigt ut.

2012-12-12 @ 14:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0