Älskade älskade du.

Idag är det min Morfars födelsedag. Ni som känner mig väl vet hur mycket min morfar har betytt men fortfarnade betyder för mig. Varje dag är det något som får mig att tänka på dig och jag kan inte förstå att jag har klarat mig här nere på jorden i snart 2 år utan ditt sällskap. Det gör ont varje dag, och jag tror det kommer vara så ett bra tag framöver. Alla säger att tiden läker alla sår, men jag tror inte att detta såret nåsonsin kommer att läka helt.  
 
Morfar, jag hoppas att du har det bra i Nagijala och att vi ses där någon gång. Fira din födelsedag med pompa och ståt, det är du värd! 
 
Jag älskar dig! mest av allt. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0