Mitt första farväl :(

Imorse åkte vi som vanligt (på måndagar) till parken vid S skola för att leka med hans klasskompisar :) idag var första gången han verkligen lekte med de andra barnen och det gör mig glad! :D det tråkiga med dagens träff var att det var den sista för denna sommaren, vilket betyder att de mammor och mormorar (?) som jag lärt känna bäst försvinner då deras barn eller barnbarn ska gå i Kindergarden nästa år. För de har de varit otroligt intressant att höra om alla mina historier och att jag har varit i Egypten är nästan lika stort som att resa till månen, de har även haft gissningslek på hur många barn jag kommer få och när. De gissade på att om 10 år kommer jag ha 3 barn, vi får väl se sa jag :) haha!

I vilket fall som helst, när S och jag skulle gå hem idag gav mamman mig en kram och sa lycka till och glöm inte att skicka mail och uppdatera mig om vad som händer i ditt liv - och blir du gravid eller gifter dig är det extra viktigt! Haha. Medans mormorn sa - Din extra mormor vill också ha en kram. Hoppas vi ses snart igen, kommer sakna våra givande pratstunder.

Aaw är de inte otroligt söta? Jag ska skicka min blogg adress till de så de kan hålla sig uppdaterade på vad jag gör :)

Trackback
RSS 2.0