coldplay.

i måndags kväll kom jag och Victoria på att vi verkligen vill gå på Coldplay, hon hade veckan då jag var i Sverige letat efter biljetter men utan lycka. Sagt och gjort vi fick tag i två helt okej biljetter som en snubbe i Bellvue (liggerväl 20 min bort med bil kanske, och man måste köra över en bro som är en skattbro, man måste alltså betala 5$ för att åka en väg över bron) så efter jobbet i måndags hämtade Victoria upp mig och påvägen smsade jag killen att vi skulle bli lite senare, svaret jag får (när vi redan är på bron är) Sorry I have to run, good luck! där började jag koka av ilska, jaha där rökj de biljetterna plus att vi blev 10$ fattigare på skatten. jaja, hem igen och maila alla som hade biljetter upplagda på craigslist (som blocket) fick ganska många svar, jag var galet trött så jag gick och la mig och lämnade över allt till Victoria som under en timmas tid satt inloggad på min mail och bestämde sig :) efter en stund blippar min telefon och victoria har bestämt sig för Jason. Jason och victoria bestämde plats för upphämtning av biljetter, greenlake, och hon frågar om hon vågar åka ensam. Neeeej! jag förljer såklart med, hämtar du mig? jajjamen, 21.45 beger vi oss iväg till ett stängt starbucks vid greenlake, lite skraja för vad det är för en snubbe som väntar på oss. vi visste att han skulle ha en boston red sox tröja och keps på sig :) vi går förbi en kille som vi har bestämt oss för att det inte kan va, jag vänder mig då om och kläcker ur mig Yes thats boston red sox. varpå han svarar is it Julia? :) Det ska tilläggas att han var inget att va skraj för, jason var tillochmed galet snygg! :) en jason som både jag och victoria blev lite hemligt (inte så hemligt längre) förälskade i. Tack Jason, you saved our night, week and month i think! :)


Så i onsdags var det dags, jag med en konstig känsla i magen. Coldplay, jag har aldrig varit något coldplay fan. men har väl låtit mig övertalas av victoria och det är jag i efterhand jätteglad över! kunde inte många låtar, knappt några. Men vilken show det var! :) Det hela började med att vi fick varsitt armband, hmm jag tror de kommer börja lysa och mycket riktigt de började lysa. galet häftigt!!! jag är helnöjd med att jag lät mig övertalas, chris martin är en gud!

sedan i onsdags har jag inte lyssnat på mycket annat än coldplay :) Im in love!

  

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0