preschoolcake, Singoalla kex, swedish radio

Lillkillen sover, vilket ar valgt ovanligt under hans nap. Han brukar bara leka och skrika! :) Jag har darfor passat pa att baka en kaka som vi ska ta med till hans skola imorgon. Det ar en dagiskaka, vet dock inte om det blir en bra kaka. Da receptet ar omgjort till amrikanska matt av mig och ugnens grader stammer nog inte hlet da  ar i F och inte C!! Gaaaah! VIll ha mitt paket nu sa jag kan anvanda dl mattet mamma och pappa har skickat med :) Jag lyssnar samtidigt som ajg stokar i koket pa Rix FM :) Men de har inte sagt ett ord an, FAN! Kom pa nu att det ar ju mitt i natten i Sverige sa de lar ju inte sagas sa mycket! haha! jaja, det ar iaf reklam pa svenska! Pappa, varan reklam gick precis! Haru fluxat idag?? :)

Jag och S akte aven till den skandinaviska butiken efter att vi simmat idag pa morgonen. Vi var tvungna att inhandla vanilsocker till kakan! det var nog det dyraste vaniljsockret jag kopt, men vafan det ar ju svenskt :) Kopte aven en Maraboue som jag ska dromma mig bort med ikvall nar jag ar ensam hemma! Singolla kex blev det till S, han ALSKADE de (dagens svenska ord blev kex da han ville veta hur man sa det han tuggade pa i bilen pavag hem)

Hmm, jag borjar lara mig Seattle ganska bra nu. Rakade ta fel avfart fran highwayen idag men trots det sa hittade jag ratt gata direkt! har flangt runt som en galning idag och det gor vi ganska manga dagar i veckan. det gor att jag lar mig hitta! Funderar pa att ge mig ut pa min cykel nasta vecka, kanske ska ge mig pa att cykla till Hanna! jag har fatt en cykel, det har jag glomt att beratta. Eller ja det ar inte min egenmen de anvader den inte sa nar jag namde att jag skulle ivlja ha en cykel lamnades den in pa service och nu ar den klar !! :) TJOHOO!

Godnatt Sverige, Godmiddag Usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0