one or two years?!

jaha, då slog paniken till över vad jag ska göra i Sverige oktober 2012. antaligen inget vettigt så tankarna på att förlänga och stanna här ett år till har slagit sig in i min hjärna. jag vet hur mycket jag säger att jag vill åka hem till egypten och hur mycket jag saknar det men ärligt talat så tror jag inte att jag kommer kunna åka tillbaka oktober 2012 utana tt oktober 2013 är ett bättre år :) jag vet inte, försöker kanske bara intala mig själv att två år i Usa hade varit grymt. inte en chans man får varje dag. det finns många fördelar med att stanna och några få nackdelar, men jag har väl alltid varit lite galen och gillar nya utmaningar, så varför inte? :)

Så vänner, just nu lutar det åt att jag kommer stanna ytterligare ett år i Seattle :) men det kan säkert ändras många gånger under det kommande året.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tkr dock att ett år räcker! Men stannar du längre så får kg spara ytterligare å komma å hälsa på mer än en gång;)

2011-12-22 @ 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0