packning..

jag börjar bli ett proffs på att packa, packa upp, skriva packlistor och leva i en resväska. Har gjort det de senaste 2 åren från och till, och det är inget som stör mig alls. Det värsta av dessa grejerna är dock att planera packningen, vad ska jag ta med och vad ska jag lämna hemma. och det är där jag är nu i mina förberedelser. jag vet verkligen inte vad jag ska ta med mig. Har skrivit en packlista som är jättelåååååång. tänkte jag skulle lägga upp den här för att ni som läser som också ska åka kan använda er av. 

Röd fleecetröja
Underställ
Röd jacka
Grön/rosa vinterjacka
Pannband
Fingervantar
Regnstövlar
Regnställ
Svarta boots
Joggingskor
Vita converse (?)
Sandaler (?)
Inneladder
Ryggsäck
Handväska
Bag

Jeans x 2
Leggings x 7
Brottarlinnen
Underkläder
Klänningar x 3
Tunikor x 4
Raggsockor
Pyjamas
Shorts x 4
Sockar
Badkläder
Sporttop
T-shirt x 10
Sjal x 3
Mysbyxor

Handduk (stor och liten)
Nagelolja
P-piller
Deodorant
Aloe vera Gelly
Nässpray
Nice n Cool, rakgel
Linser + vätska
Ögondroppar
Nagellack
Tandborste + tandkräm
Smink
Plattång
Hårfön
Hårborste
Tofsar + spännen
Mediciner (allergi osv.)
Smycken

Kalender
Foton
Pippiboken
1a hjälpen kit
Au Pair papper
Kamera
Laddare (kamera, mobil)
Ipod + laddare
Extra mobil
Dator
Bankdosa
USB minne
Adapter
Älg (maskot)

som sagt, den är låååång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0