tro det eller ej men det regnar i Egypten!

Ja det är sant, jag förstår om ni tycker det är konstigt, det gör jag och alla andra här nere också kan jag säga. Det regnar och det är inte jättelite men inte jättemkt heller. Om man jämför med sverige har det inte regnat överdrivet mycket men för att avra egypten är det ju skyfall! här har inte regnat i hurghada sen 1993, landet är nu helt utslaget. Flygplatser är stängda, vägar avspärrade, taxibilarna kör knappt och kör de går det extremt sakta.

Nä nu ska jag iväg till flygplatsen, ska ta emot gäster som skulle till Sharm men inte kan landa där pga stängd flygplats...

                                                          "Amor vincit omnia"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0