ShADE, from Russia with love, GR träff, hejdå

Ikväll blir det middag på mitt älskade ShADE : ) varje kväll är jag där och jag blir alltid lika glad när jag kommer dit, :) Efter middagen och goda drinkar ska vi gå vidare till ministry of sound där det är något speciellt ikväll, ska bli spännande att se vad from russia with love innebär : ) Det blir nog väldigt spännande. Jag vet dock inte vilka vi blir som ska ut än, men det lär vi ju märka.. Vi ska även ha en liten GR återträff, Jag, Emily, Johan, Boockas och förhoppningsvis Nathalie (hon är sjuk) ska träffas på Shade, boockas ska nämligen åka hem redan imorgon så det blir ett litet hejdå också innan jag drar mig hemåt igen. 

Nej Felle jag ser inte din första kommentar, vad skrev du?? haha, du är allt för petig vännen, men det gör inte mig något :) Jag är verkligen jättenöjd med headern, du har gjort ett bra jobb. Kom ner hit ska jag bjuda dig på en eller kanske två drinkar som tack :) Ja vi har nödtelefonen var tionde vecka, detta för att vi är tio guider : )


                                                            "Vi ses i dimman!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0