älskad, förebild, betyder allra allra mest

det finns en människa på denna jord som alltid haft och alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Han har alltid varit min bästa vän, min förebild, den som betyder mest och den som jag älskar över allt annat på denna jord. Jag skulle kunna göra vad som helst för dig, vad som helst. Vi två tillsammans är en oslagbar duo.
   Jag har så otroligt många minnen med dig från när jag var liten, även stor men väldigt många från min barndom. Det är inte många minnen där du inte har en fot med. Vi lekte affär på altanen i ert hus med mammas gamla "affär", vi åke pulka på baksidan, vi snickrade, vi lekte med mina dockor och sen har du lärt mig en sak som jag aldrig kommer glömma Rubiks kub : ) Det är helt otroligt va många timmar vi har lagt ner här.
   varje lördag efter binglotto dansande vi vals, du och jag. Hon fick sitta i sin fotölj och titta på. och minns du när jag sov hos er, det var förresten väldigt ofta, då jag ALLTID kom och väckte dig mitt i natten och petade dig på armen och bad att du skulle ta min säng så jag fick sova i din. jag glömmer aldrig! Du sa aldrig nej när det var något jag ville göra, jag var din lilla fina tös och det kommer jag alltid att vara.
  
Du är den personen som har betytt mest för mig i mitt liv, och som alltid finns där. Nu och när jag var liten. Du är den personen som jag älskar mest och som jag ALDRIG kommer att lämna. Du har en enormt stor plats i mitt hjärta och en stor betydelse i mitt liv!

Morfar jag älskar dig! Du är det bästa som finns! <3

Kommentarer
Postat av: Fredric

Det var en mycket fin kärleksförklaring du har skrivit!

2009-10-02 @ 18:26:20
URL: http://signeratkjellberg.se
Postat av: Magdalena

Vad jag blev rörd av det du skrivit om din morfar..

Jag fick en liten tår i ögat.

Mycket vackert = )

2009-10-02 @ 21:40:05
URL: http://magda-magnus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0