mongoland

egypten är ett riktigt mongoland. jag förstår mig bara på ett fåtal av befolkningen här. de är helt wierd, idag sa vår cashier upp sig via ett sms (!) och sen drog bartendern efter att han jobbat typ 2-3 timmar för han blev sur. jag och becca (hennes nya namn) blev osams med en av servitörerna då han tyckte att vi tog hans beställningar och sånt mög. jag pallar inte med de. sen hela kvällen var ALLA helt nere och jag blir galen av de. när vi väl fick lämna skiten så var min f avorit helt nere så jag gav honom en kram och sa ring om det är ngt. han log iaf : ) förstå gången på typ 4 timmar, jag lyckades med mitt mål! : ) YES!!!

man kan tydligen göra hur man vill i detta land, och jag och becca fattar inget och bara glor när de blir arga och börjar bråka! Helt sinnes. mitt framför gäster och sånt. inte bra!!!


Love Julle

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hmmm bråk framför gäster, något för utvecklingsplanen kanske!? ;P hehe

2009-04-06 @ 16:59:55
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0