Sjuttonde November Tvåtusenåtta

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist men det orkar jag nog inte berätta om nu. Europaresan med GR09 är det bästa som hänt mig sen studenten! : ) jag beskriver det med 3 ord, GALET, GRYMT, OFÖRGLÖMLIGT! <3 Ni r underbara.

Just för tillfället är det ganska komplicerat att heta Julia Kjellberg, det är inget allvarligt men ändock komplicerat. Detta försöker jag lösa med att prata med mina vänner här nere i Båstad men även med sena nätter. Emma och Natalie jag ska lösa detta, haha. Men jag behöver lite tid så jag kan fundera. Felle vet också så nu kan vi snacka om det nästan var som helst! haha!  : ) Tack för att ni finns!

Till er därhemma! Jag hade aldrig kunnat börja här i Båstad utan det enorma stöd jag fick från er, och jag är hemskt ledsen för att iaf vissa av er känner som ni gör, jag hoppas att jag har bättrat mig sen ni sa till mig. Jag ska hem nu i 6 veckor så nu får vi FAN se till att träffas. Min tanke är en helg med tjejerna i mitt place i Båsat, vad säger ni om det?? HAde varit grymt skoj tycker jag! <3 LOVE YOU AND I ALWAYS WILL

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi kommer lösa allt Julle, med lite skratt löser sig det mesta, och det brukar vi ju kunna locka fram... <3

2008-11-18 @ 00:12:55
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: malin magnusson

JAG ÄR JÄTTE MKT PÅ EN HELG I BÅSTAD ÄLSKLING!!! <3<3

2008-11-18 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0