Långflygningar.

Oj va länge sen jag försökte mig på det här. Men kan ju va trevligt att ha något att läsa när man längtar tillbaka :) 

Imorse började jag min långa resa mot Nashville. Men vi tar det från början, i onsdags (tror jag) smsade min vän Jennifer och berättade att hon kommer till Göteborg på söndag. Men vänta nu, vilken tid då? Jag åker ju på söndag. För en gångs skull så passade våra scheman ihop och vi hann alltså med en fika på Espresso house innan nervvraket (jag alltså) skulle flyga till München. För att sedan därifrån ta mig vidare till Washington DC för att sen nå min slutliga destination Nashville. 

Anledningen till att jag va ett nervvrak var att jag hört att customs tar en evighet i DC. Och jag hade bara 3 timmars stopp. Dessutom skulle jag hämta ut väskan och checka in på nytt enligt de på Landvetter.  Inget av ovanstående stämde. När jag väl kom på bussen till customs var jag super nervös. Tänk om jag missar planet. När jag kom av sprang jag ut och genom korridoren och kom fram till en TOM lokal. Det va en kille före mig i kön och jag var igenom på 1 minut. Ojdå tänkte jag. Såhär snabbt har det aldrig gått :) väskan hämtade jag och lämnade på ett band bredvid och här sitter jag nu. Med nästan två timmar kvar till flyget ska ta mig vidare till Nashville där min vän Johanna väntarz 







Kommentarer
Postat av: Stefan

Men ska inte oroa sig för saker. Allt ordnar sig på något sätt ändå.

2016-06-20 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0