det bara slog till mig..

som en riktigt käftsmäll. jag insåg precis att jag inte kommer åka tillbaka till mitt andra hem, eller ska jag säga första?? har nog bott där mer än i Sverige de sista 2 åren! Hurghada kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag överger det för att åka till Seattle. Det är inte så att jag ångrar mitt beslut, jag är GALET nervös dock. Vilket jag inte behöver vara när jag återvänder till Hugget. jag vet att jag har tagit helt rätt beslut men har inte förens nu insett att jag inte kommer landa på Hurghadas flygplats och att våra älskade lokalguider står där och väntar i September. Jag kommer istället landa på NY flygplats först för att sedan flyga vidare helt ensam till andra sidan av usa där min värdfamilj väntar på mig, inshallah!

Åhh fjärilarna flyger runt i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0