allergic reaction, doctor and playdate

var mening att vi skulle träffa en dansk tjej Monica och hennes två värdbarn idag. det gjorde vi också eller jag gjorde. S var tvungen att åka till läkaren då han är allergisk mot något :( jag Monica och hennes värdbarn hade iaf skoj :) tycker synd om de dock som körde 45 minuter för att träffa S och så var han inte hemma.

nu väntar jag på att klockan ska bli sjutton så jag kan få lägga mig och vila. jag behöver sömn, har sovit sjukligt dåligt inatt och drömde massa konstigheter. ikväll blir det middag med familjen innan jag ska läsa ut min tråkiga bok (så jag kan få börja på en ny) och sen sova tidigt!

Har förresten fått reda på att mitt drömhus är till salu, funderar på att åka hem till Örby och bosätta mig i huset ajg drömt om läääänge. dessvärre är det många som gillar detta hus, så det kommer nog aldrig bli mitt. men man kan ju alltid drömma!

Godnatt Sverige, Godmiddag Usa!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Du har ju Skogsbo

2011-10-07 @ 07:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0