Det där med att träna.

Varför får jag alltid ett obegripligt sug efter att löpträna när jag är utomlands. Har nu tre dagar på raken gett mig ut med mina joggingskor, trots att termometern visar 34 grader. Det låter helt obegripligt även i mina öron. Men det är sant. Har kommit hem varje gång med ett leende på läpparna. genomsvettig men väldigt lycklig. 

Hoppas träningssuget håller i sig hela semestern. Tänk vilken form jag kommer va i när jag kommer hem då. 
Har dock fått strikta förmaningar av min resekompanion om att jag inte får springa i Memphis. (Det sägs vara en farlig stad, Ja vi lovar att vara försiktiga) Så vi får se vad jag ska göra med min överenergi när vi är där :) 

Bjuder på tre post run bilder :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0