target in my heart!

Nyss hemkommen efter en sväng till Target :) target är för er som inte vet som ICA Maxi typ, där finns allt :) jag är ju (som jag tidigare berättat ansvarig för toapapper i huset) och vi hade bara 4 (!) rullar kvar. Så är inte fallet längre, nu har vi 34 :D funderar på att köpa lite mer nu i veckan och lagra någon annanstans så jag kan plocka fram det när det andra börjar sina, det är en ganska bra ide faktiskt :) inte kul att bli utskälld :P haha! Jag köpte även en ny fancy rakhyvel, antagligen den mest fancy på marknaden. Den luktar granatäpple, och det vill jag lova att den gör! Luktar i hel rummet ;) haha! Lite godis till mina favorit grannar hemma i Örby och en klänning till min favorit tjej i Öxabäck :)

Nu ska jag käka lite yoghurt med flingor och kolla klart på Raging Bull! :) bra film.

Trackback
RSS 2.0