starbucks eller stördbucks - kalla det vad du vill

I skrivande stund sitter jag och pluggar ännu en gång på starbucks eller som vissa väljer att kalla det, Störbucks :D haha! 
 
jag försöker skriva på en av uppgifterna som ska vara klar den 29 september. Vill va ute i god tid :) i denna uppgift måste man källhändvisa allt man skriver, åh hjälp va svårt det är. märks att jag inte har pluggat på riktigt sen jag tog studenten, Båstad räknas inte riktigt då vi inte pluggade överdrivet mycket under det året. 
 
Ang att jag skulle köpa biljetter till Rihanna idag, det gick ju inte som planerat. De släpps för de som har en speciell kod idag och för "vanliga människor" på fredag. Så på fredag kl 10 ska jag sitta bänkad framför datorn för att köpa biljetter! :D TJOOHOO!! 
 
nu böckerna och mitt dokument skriker efter mig, måste fortsätta plugga. 

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0