shopping makes me happy!

Hade värsta morgonen på länge, saknade allt och alla. Men nu är det bättre :) Victoria kom och hämtade upp mig vid 15 för en sen lunch och mycket shopping :) tjohooo! Jag är nu 3 toppar, en present till en fin vän hemma i Sverige, en ny bh från VS, en present till mina föräldrar och en till mina snälla grannar som ska hämta mig på flygplatsen rikare :D

Dock är mitt bankkonto tomt, men inte sörjer jag för det! Shopping gör mig lycklig!

Kvällen avslutades med film hemma hos Hanna, antagligen den sist någonsin :( What to expect when expecting :) grymt bra film.

Nu ska jag sova och ladda för "scavanger Hunt" imorgon! Här ska vinnas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0