SEMESTER :D !!!!!

Äntligen. Om mindre än 2 timmar går bussen till flygplatsen :) tjoho, ska bli fantastiskt skönt med semester och dessutom lång helg, har måndagen ledig så kommer inte tillbaka till Seattle until (hittar inte det svenska ordet) jätte sent på måndag kväll. 00.30 närmare bestämt :)

Imorgon ska jag med Elin, Matilda och Linn (?) till Six Flags, en GIGANTISK nöjespark :) ska bli grymt skoj.

Förutom det är helgen ganska oplanerad. Ska till Twin Peaks denna gången. Har inte lyckats ta mig dit på 3 gånger i SF, så nu är det dags. Sen var det något annat vi skulle göra också, ett område i stan vi ska gå runt i men kan tyvärr inte komma ihåg vad det heter.

Kommer kanske va tyst här i bloggen under helgen, vet inte hur mycket tid jag har och vill lägga på att blogga när jag inte är där för evigt! :)

Ha en fantastisk helg alla, och pappa jag hoppas räkorna (!) smakade bra på kräftskivan!

Trackback
RSS 2.0