Scavanger hunt :D

Idag var det dags för årets scavanger hunt, skattjakt tror jag det heter på svenska. man får en lista med frågor och saker man ska hämta och byggnader/personer som man ska fota. Alla au pairer i Seattle samlades Downtown för detta event, där jag hanna victoria och christina bildade lag. med målsättningen att vinna! vi sprang runt non stop i 2 timmar och lyckades svara på alla frågor utan 2 och hitta alla saker utom 4 (political handout, theater ticket bla) vi fick ihop totalt 77p, vilket är bra :D 
 
det visade sig dock att ett annat lag fick 81, vilket vi tyckte lät mycket. jag var arg en stund innan jag bad min LCC (kontaktperson här från organisationen) koll igenom vårat en gång till. vi ahde missat en hel sida som gav oss 3 poäng tror jag och något mer vi de hade missat att ränka. så vi slutade på hela 81 p, och de andra fick poängavdrag eller så ljög de för oss när de sa hur mng poäng de hade! 
 
Summan av kardemumman, the winning team is Christina, Victoria (när de ropat upp dessa två namn börjar jag skrika hejdlöst av lycka, så som antagligen bara jag kan, och slår mig fram genom folkmassan) Julia and Hanna! mitt lag följde efter och lyckan som spreds i vårt lag efter att vi fått vårt pris (som förresten var 50$ på H&M, gillar att de stödjer Sverige :P) var obeskrivlig!!! ÄLSAKR ATT VINNA, OCH HATAR ATT FÖRLORA! vi sprang runt en stund och var lyckliga, vår LCC Nicole gav oss en kram och hon var lika lycklig (nästan iaf) över  att "hennes" au pairer vann :D 
 
åhh va jag älskar att vinna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0