resfeber? OM jag har!

jag har nog aldrig haft sådan här resefeber tidigare, det är helt sjukt! Inte ens när jag skulle till Egypten första gången. jag vet inte varför jag har sån sjuk resfeber, jag ska ju trots allt bara åka hem, till ett ställe som jag kan som min egen ficka! kan det kanske vara faktumet att jag kommer hem till ett tomt hus? Ja men visst är det så, mina föräldrar är inte hemma och jag har "tvingat" Anna att hålla mig sällskap imorgon kväll när jag packar min väska till Egypten. 
 
Väskorna är packade, biljetten är utskriven och jag är så redo man kan bli! NU vill jag att det ska va fredag och att klockan ska slå 18.55 så jag kan få landa i Göteborg :) 
 
Morgonen idag har varit stressig, jag vaknade redan vid 4 och var klarvaken. HATAR resfeber. Fick då panik och tänkte shit tänk om min flight var 6 am istället för 6 pm. då är jag körd, så jag hetsade upp och kollade min biljett. Flighten är 6 pm. SKÖNT! nu kan jag somna om tänkte jag, ja just det. jag sov inte en blund innan klockan ringde kl 07.52 och nu är jag trött. riktigt trött. kanske är bra dock, då somnar jag kanske på flyget :) 
 
Jag skrev förresten precis klart nästa skoluppgift som ska in senast söndag, så nu har jag gjort mig väl värd att få sova på flyget hem (hela vägen) om jag kan! :D 
 
Nu ska jag försöka va en bra förebild och heja på S när han spelar fotboll. Idag spelar han faktiskt. kan det vara faktumet att jag sa, om du spelar fotboll utan att ta upp bollen med händerna hela tiden kan vi hoppa i hoppborgen efteråt :D haha! det verkar ju funka! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0