Packhjälp sökes - försök nummer 2

Jävla skit app! Jag bor vansinnig! Allt jag skrev försvann! :( gaaaah!!

Idag försökte jag mig på att packa min väska. 24,3 kg visade vågen (min nya fina resevåg) Jag ringde flygbolaget två gånger innan jag insåg att jag måste packa ur 1,3 kg. Väskan får absolut inte väga mer än 23!! Gaaah. Jaja, det var bara att gilla läget och packa ur lite grejer. Det hela slutade med att jag packade ut böcker och strunt som jag vill ha hem, flyttade över allt från min andra resväska :) det fick plats och nu väger min stora resväska 23,2 kg (hoppas inte de är allt för petiga på flygplatsen eller att min våg visar helt fel) Väska nummer två väger just nu "bara" 10 kg men jag ska nog hitta något att fylla upp den med :)

Jag tycker dock inte om bagagereglerna Condor har :( en väska á 23 kg och ett handbagage á 6 kg! Önskar att de hade bokat in mig på Icelandair istället, men men. Inget att hänga läpp över då jag inte kan påverka det ändå!

Om 13 dagar bär det av och om 14 är jag hemma i Svedala igen! Jag är extremt lycklig över detta, och hoppas att jag kommer njuta av mina 4 veckors semester och inte bli allt för uttråkad i lilla Örby! :D (har en känsla av att det kan ske)

Trackback
RSS 2.0