köttbullar och Coldplay

när klockan slog 17 och jag i vanliga fall slutar jobba ställde jag mig och rulalde 80 köttbullar. Grannbarnen skulle hjälpt mig men de var sena hem från skolan så de kom för sent. Jag sparade dock lite åt de så de fick göra några var, bara för att jag är världens snällaste granne! middagen blev som vanligt, perfekt. Åhh vad jag älskar köttbullar och lingonsylt! det kan va det godast som finns. Mamma, du kommer få göra köttbullar i massor när jag kommer hem :) 
 
Det är något jag verkligen saknar med att vara borta från Örby -  min mammas mat. Ja visst jag följer mammas recept när jag gör den mesta maten här borta MEN det hjälper inte. det smakar aldrig likadant ändå. Men om 16 dagar landar jag på svensk mark igen, dock är inte mina föräldrar hemma så det blir Pizza (världens bästa den också) på fredagen innan jag åker till mitt älskade Skåne för att träffa mina älskade Valrossar (iaf ngr av de) och sen bär det av hem till mitt älskade EGYPTEN i en vecka! <3 CANT WAIT! 
 
 
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0