köttbullar - ja tack!

imorgon blir det köttbullar och lingonsylt till middag hos mig :) Grannarna kommer över och ska käka med mig och S. Jag känner att jag behöver någon vuxen att snacka med vid middagsbordet och eftersom J och K inte är hemma får grannarna komma över. och det gör de så gärna när det vankas Swedish meatballs :) 
 
idag var S på gymnastik, han är så sjukt duktig på allt han tar sig an :) så stolt blir jag. Efter det åkte vi hem och käkade innan Hanna kom hit och lekte med oss. Till middagen fick vi även idag sällskap. Victoria, Christina och Hanna käkade med oss :) 
 
Nu ska jag plugga och skypa innan jag ska sova. Innan midnatt :) Imorgon bitti ska jag upp och göra pannkakor till frukost och sen börjar S skolan, JIPPIE!! 3 timmar till att plugga på starbucks :D 
 
Godmorgon Sverige. Godnatt USA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0