kan undra vad lördagen har att erbjuda?

Nu kollar jag del 2 av Apocalypse now, galet bra film. Skulle säga att det är en av de bästa på listan :) Skönt att ha några sådana kvar i slutet. 
 
Ikväll ska jag på hejdå middag för Tess, som åker hem nästa vecka :( sen ska vi fira Victorias födelsedag :) Tjoohoo! 
 
Mellan detta måste jag plugga (MASSOR) och städa grannens lilla stuga och våran lilla stuga! Sen måste jag till biblioteket och så borde jag gå till en klockaffär och byta batteri i min klocka :D får se vad jag hinner innan klockan 18 ikväll då bussen till downtown avgår. 
 
Ha en fantastisk lördagskväll hemma i Sverige och för er som befinner er här ha en fantastisk dag! för det ska jag se till att ha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0