idag är det ingen vanlig dag..

Nej, det är det verkligen inte. S fyller 5 år :D Vi firade ju honom i söndags med hans vänner så ikväll blir det bara familjen och jag. S har fått välja middag, mandarin chicken och till efterrätt blir det banankaka som jag och S bakade i torsdags (eller var det kanske i fredags?) 
 
Jag sitter i skrivande stund ute på baksidan och njuter av de sista dagarna med sol. det är varmt som attans idag, men jag klagar inte. det är helt fantastiskt. jag försöker plugga men är mest irriterad på att grannen lyssnar på jazz i sin trädgård, detta gör hon varje dag. hela dagarna. och dessutom låter det som att det är samma låt om och om och om igen! börjar bli lite tröttsamt, funderar på om jag ska "råka" gräva av hennes elledning eller om jag ska koppla in min musik i våra högtalare och spela lady Gaga på högsta volym ett tag. Hon borde fatta vinken då, eller vad tror ni? jaja, jag ska inte va bitter. hon har väl inte så mycket att glädja sig åt här i livet, jag har förresten aldrig sett människan, och jag har varit här i ett år. MÄRKLIGT! 
 
om 20 minuter slutar jag, fan va skönt! jag funderar på att ta mig en promenad runt sjön, men vet inte hur jag ska komma hit och borde kanske hänga med familjen. har inte gjort det på typ 3 veckor nu. packa måste jag göra också, både till SF och till Sverige (sverige väskan är nästan klar) och så måste jag tvätta, det är helt sjukt va mycket tvätt jag har hela tiden! 
 
Jaja, ska inte klaga på något. Jag älskar mitt liv, jag är sååå glad över att jag får åka till SF i helgen och träffa jenny, och justin en gång till innan jag åker hem men kanske framför allt så är jag extremt lycklig över att få komma hem till Sverige och Egypten om mindre än 2 veckor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0