det börjar kännas nu.

Jag känner verkligen av att jag åker om en vecka nu. Om exakt en vecka sitter jag på planet hem och har påbörjat min 24 timmars resa :) det känns både bra och dåligt. jätte nervös är jag, har redan fjärilar i magen och vill inte veta vilket vrak jag kommer vara på torsdag nästa vecka :( Åh, vad jag är glad att jag valde att stanna längre här även om jag har mina dalar ibland och vill packa väskan :P 
 
Kvällen har spenderats med Victoria och Christina, mycket trevligt. Vi åkte till BOOM noodles (?) i U village för att äta middag. Victoria och Christina beställde även drinkar, sådär smart kom V på efter ett tag då hon kör. Så jag offrade mig, det skulle jag inte ha gjort. FY fan vilken äcklig drink. En margarita med vattenmelon juice i, sjukt äckligt. om ni någon gång funderar över det, beställ inte! USCH! 
 
efter middagen blev det Molly Moons glass, Jordgubb Balsamic! sååå jäkla gott, idag frågade jag om de har den smaken året runt, svaret var JA och det gjorde mig grymt glad!!! 
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0