torsdag betyder 2 veckor

idag är det 2 veckor sen jag lämnade usa, i skrivande stund satt jag där på flyget bland alla tyskar och försökte sova (utan resultat) det känns som att tiden har gått sjukt fort, och kommande 2,5 vecka kommer antaglien bara springa iväg. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag har börjat gilla Sverige! tro det eller ej, det är inte så att jag vill bo här hela tiden än, men skulle nog kunna tänka mig att stanna lite längre (vi får se om 2,5 vecka om jag känner samma då) men å andra sidan saknar jag usa, och alla mina fina vänner där borta :) ikväll ska jag skypa med min familj där borta, ska bli skoj :)
 
Dagen har inte bestått av mycket! har varit hos mormor och hälsat på (hon kände igen mig idag och frågade var jag har varit) men när personlen där hon bor frågade henne vem jag var sa hon att jag var hennes moster. haha, då måste jag se väldigt ung ut om jag ska vara syster med hennes mamma :) haha! Hon var i vilket fall som helst på bra humör och vi skrattade massor. hon sjöng även lite grann, någon gammal vals hon och morfar brukat dansa till! Jag har även varit och besökt min morfar, lade tre rosor på hans grav och viskade att jag älskar honom! Hoppas att han hörde mig!
 
Nu sitter jag i köket hemma hos mina föräldrar dricker julmust och väntar på bättre tider typ! vet inte vad denna eftermiddag har att erbjuda. jag borde åka till Borås och köpa fotbollströjor och så borde jag plugga och gå på promenad. Men vi får väl se vad som händer, risken är stor att jag sätter mig framför tvn och fastnar framför någpn dålig tv serie :) haha!
 
Hörs sen! PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0