today was suppose to be the day

idag var det meningen att jag skulle åka tillbaka till USA. för 5 minuter sen skulle mitt plan lyft från Island, eller planet har väl lyft ändå men utan mig. Jag har kännt mig helt nere hela dagen, arg på allt och alla. Tur som fan att jag bara varit hemma och inte träffat någon annan än mamma och pappa. Ska dock iväg på basket om en stund så får väl föröska skärpa till mig! 
 
Jag önskar verkligen att jag skulle kunna spola tillbaka tiden och åka tillbaka. Jag drömde om USA på min nap idag, om grannarna och deras hund om alla grannbarn och att vi skulle gå runt och trick or treat eftersom idag är det halloween!!! 
 
när jag sedan vaknade funderade jag lite på vad det är jag saknar, kom fram till en del lite konstiga saker och några självklara. Min värdfamilj, mina fina vänner, min fru, grannarna! Men jag kom även på mig själv med att sakna mina och Susys (grannen) vinkvällar, när de andra grannarna ropar på sin hund COLBY COME (de säger det på ett speciellt sätt, det ekar i huvudet på mig), jag saknar att få handla på Trader Joes, att vakna av att S ropar i rummet ovanför (jag vet att jag har klagat på det som fan under mitt år där och nu saknar jag det), lukten i mitt rum, min säng, mina kläder (som mamma och pappa ska hämta den 14 november :D) och sist men verkligen inte minst så saknar jag att boka flygbiljetter till San Francisco! (detta skulle jag kunna göra nu med men utan att använda de) 
 
Fy faaaan! USA was my dream, and now I can't even go there! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0