sol i sinne, brun inne!

Imorse vaknade jag extremt tidigt :) 8.20 eller något sånt, jag bestämde mig för att käka frukost innan jag skulle till stranden, väl där var det varmt men jag hade gett mig fan på att jag skulle stanna där hela dagen idag :) solbrännan måste vara synlig när jag kommer hem igen (det borde den vara efter idag)
 
kom hem från stranden strax efter 15 och då pluggade jag tills Ramy ringde och frågade om jag ville ha lunch, McDonalds eller Hagga (hagga är en lokal reataurang som lagar den bästa egyptiska maten någonsin) jag valde givetvis Hagga och efteren stund kommer Ramy och två av hans kompisar inrusande i lgh med mat. tv slås på och det är egyptisk fotboll :) skoj! vi åt mashi (typ koldolmar fast med ris i, fantastiskt gott) och kyckling! :D åhh vad jag saknar egyptisk mat när jag inte är här. Har lagt in en beställning på Mashi från Ramys moster eller faster (tycker det är jobbigt att det bara finns ett engelskt ord, inte som i svenskan) som jag kan ta med hem på måndag och njuta av nu när jag är hemma i Sverige :D 
 
På kvällen har jag hängt med Malin och Jessica, vi åt pizza och kollade på Sunes sommar. jag pluggade även lite, jag blir tokig på den här tentan! den kommer aldrig bli klar ... 
 
NU ska jag sova så jag orkar upp till stranden imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0